Als je in de business van SEO zit, is het belangrijk om te onthouden dat een off-site optimalisatie plan alleen zo goed zal zijn als het on-site optimalisatie plan. Dat wil zeggen, zelfs een bedrijf dat nul kennis van SEO heeft wordt nog steeds beschouwd in de business als ze een on-site optimalisatie plan hebben. 

In dit artikel hebben we 16 vragen verzameld die u volgens ons aan een potentieel zoekmachine optimalisatie (SEO) bedrijf zou moeten stellen voordat u hen in dienst neemt. Stelt u zich eens voor dat u een gloednieuwe onderneming bent die zich online probeert te vestigen. Uw website is nu een paar maanden online, en u hebt een paar bezoeken per week aan uw site. U krijgt niet veel bezoekers of betalende klanten. Zou het aan uw website en/of social media accounts kunnen liggen?

Zo niet, dan is het waarschijnlijk tijd om te beginnen met een off-site zoekmachine optimalisatie strategie (SEO strategie) . Om u op weg te helpen, zijn hier 8 vragen die u moet stellen voordat u een zoekmachine optimalisatie bedrijf inhuurt.  Zijn zij gespecialiseerd in één of twee bedrijfstakken? SEO is niet voor iedereen weggelegd, maar als u of uw bedrijf zich specialiseert in één of twee veelgezochte sectoren, heeft u een betere kans om goed te scoren op specifieke trefwoordzinnen waar deze bedrijven op zullen bieden. 

marketingbureau

Related Post